Snö?

Trots att Neo sov som en gris hela kvällen så sova han natten också :-). Gick bara upp en gång och ammade och då va han vaken i ca 1½ timme men de gjorde ju inget!

Idag snöade det på förmiddagen men det är redan borta :-(. Men de har sagt på vädret att det ska bli en vit jul i hela landet så vi får helt enkelt hoppas på de!

Idag gör vi ingenting. Jag har tvättat, vilket verkligen behövdes och snart ska jag ta itu med disken (har att diska) vilket man får passa på att göra när han sover. Även om vi har en bärsele så blir det meckigt att diska med den på.

Vi är i behov av en julgran. Den gamla gick av på mitten när vi flyttade sist. Får se om vi kan ut i helgen och införskaffa en! En kulgran i huset är ju ett måste :-).
Jag hade också velat julpynta lite mer än vi gjort men jag orkar inte faktiskt. Vi har lite tomtar och ett par julgardiner i vardagsrummet, det får räcka!

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0