Snö ute och sol inne

Här har vi våran lille "trädgård" idag! Snön ligger fint kvar och temp.mätaren visar friska -3 grader!





Vi har nästan precis kommit hem från Maxi. Det va inte mycket vi handlade men ändå tog de hur lång tid som helst eftersom jag jobbar där och alla ville ju se lille Neo! ;-) Fasiken säger jag bara så mycket de har att göra nu till jul! Tack min son för att du föddes nu, hihi! Jag missar tom nästa jul också, de kunde ju inte va bättre tajmat!

Så, idag ska vi nog bara ha en mysdag inne. Kanske går ut en sväng med vagnen efter att Neo ätit, får se vad vi känner för. Det är ju trots allt hur kallt som helst ute, man skulle behöva en såndär rånarluva för det är fruktansvärt kallt om kinderna ;-)
Igår när vi va i Hyllinge gick vi en promenix och innan vi traskade ut genom dörren så smörjde vi in Neos ansikte med helosan så han inte skulle frysa så mycket. Vi vuxna ångrade senare att vi inte gjorde samma sak, haha!

Nu kom Jocke innanför dörren! Ska nog ta oss en matbit nu.

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0