Sista rycket!

Jajjamensan, nu va de dax att hitta de sista julisarna! Jag har dock bara en kvar (eller två om man räknar med Jockes som jag ska hämta ut idag) sen e jag klar! Jocke har en massa kvar och jag fasar för att julshoppa med honom. Han tar sååån tid på sig, haha! Om inte annat får han ut själv imorron och fixa det sista om det inte hinns med idag. Man har ju inte huuur mycket tid som helst när man har en nästan nyfödd att ta hand om :) Vill ju som sagt inte amma honom någon annan stans än hemma än och det ger oss ca 2½ timme på oss, hehe.

Nu måste jag så väcka lille prinsen för att mata honom innan vi ska sticka! Om en timme är det ju visning här hemma!

Som jag längtar tills vi flyttar till huset <3 Det kommer underlätta för mig att bo närmare affärer mm (då blir det gångavstånd, nu måste jag ta bilen om jag ska någon stans ju)

Ha en trevlig eftermiddag och kväll!

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0