Presenter från Danmark!



Dessa fina kläderna kom med ett paket hem igår från Jockes släkt i Danmark! Mycket bra, de kommer komma till användning om någon månad! <3



Igår hade Neo sååå ont i magen :( Han skrek så han knappt fick luft. Hemskt att se sitt barn ha så ont och inte kunna göra något. Det kommer mest på kvällarna och jag har nu börjat ge honom massage en gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen och ska se om de har någon effekt. Det kan ta upp till 12 dagar innan de ger resultat. Jag ska också köpa hem magdroppar till älsklingen!

Idag blir jag och Neo upphämtade av Wilma, min bästa kompis mamma, som har en överraskning till oss! Vi ska hem till dom och så får vi se vad hon har hittat på! :)

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

så söta kläder! de går ju åt när man har en liten hihi =)



kram

2009-12-04 @ 12:36:19
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0