Neo 3 veckor!

Nu har älsklingen hunnit bli hela 3 veckor gammal! Vi va på BVC idag och vägde och mätte och nu väger lillkillen 4440g och är 54,5cm! Käkar och växer med andra ord :) Han har gått upp ett helt kilo sen vi åkte hem! Otroligt va snabbt han växer.


Kolla in rockkillen! Yeah! :)



Idag ska vi ha visning på lägenheten så jag och Neo får hålla oss undan mellan 15 och 16. Vi åker nog hem till mormor och morfar en stund, de vill säkert ha lite bebismys!

Nu ska Neo snart ha mat igen men mina bröst känns helt tomma...:/ De har inte fyllts på som de brukar. De känns som om han precis käkat. Jag hoppas att det finns en skvätt till honom där inne! Annars får vi komplettera med lite ersättning men jag vill helst bara ge honom de på kvällen, vill inte att han ska vänja sig för mycket vid flaskan.
Men har jag ingen mjölk så har jag inte så vad ska man göra? Mamma ammade mig i en månad sen hade hon inget mer att ge, kanske blir de likadant för mig...? Återstår att se!


Jag har funderat på om jag ska skriva en förlossningsberättelse, någon som är intresserad av att läsa en sådan? Jag får se när jag har tid och ork för att göra detta isf :)

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Frida Wetterling

det vore super kul och intressant att läsa en sådan historia. Det är väldigt kul att följa din blogg och allt om dig och din familj :) Så söt han är lilla Neo!

Skulle varit väldigt kul att träffa dig någon gång då du har tid och lust :)

2009-12-07 @ 14:15:28
Postat av: Nina Hedin

självklart vill vi ha en förlossningsberättelse!!

2009-12-07 @ 18:35:59
Postat av: Charlotte

Har ju redan hört din berättelse men vill gärna läsa den också :) Ses på onsdag hjärtat!

Pussen!

2009-12-07 @ 22:51:19
URL: http://mizzsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0