Mys och julklappsinslagning

Idag blir min Neo hela 4 veckor gammal och han gör sånna framsteg varje dag som gör att mitt hjärta smälter! :-)
Han väger nu 4660gram och är 55cm lång. Mammas mjölk är bäst! ;-)

Idag har vi mys här hemma. Mormor va här en sväng också och tyvärr va Neo väldigt ledsen då men hon fick ändå lite bebismys! Jag har slått in julklappar medans Neo legat vaken och myst i soffan och tittat på tv såklart, haha! Nu somnade han precis, han har kämpat mot sömnen länge nu!






Dessa julklapparna är till ett julklappsspel som vi spelar med Jockes släkt. Vi har två olika spel, ett där man ska köpa en grej för 100:- och ett där man ska köpa många saker för 100:-. Alla dessa sakerna fick jag för 100:- på det köpcentret vi va på igår i Kvidinge. Najs va? :-)

Nu ska jag passa på att renbädda när lillen sover!

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbara foton Ida! Så roligt att följa er!

2009-12-14 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0