Måste försöka ta det lugnt och inte tänka FÖR mycket

Ja, det här med ammning alltså. Jag som trott att mjölken inte räcker men det gör den nog ändå bara de att jag får amma honom ännu tätare så det kommer igång ordentligt! Igår somnade lillen vid 8 som jag skrev och vaknade igen vid halv 11 så då gav jag honom mat igen och efter de somnade han gott i soffan så jag la honom i vaggan och mig själv i sängen och vi vakande inte förrän kl 5 :) Sen kom han till ro vid halv 7 och sov fram till kl 9 :) Nu nannar han på soffan igen :P Trött liten skit!

Idag skulle vi haft visning men mäklaren ringde o sa (30 minuter innan) att hon som skulle kolla inte längre va intresserad. Men jag har iaf en REN och STÄDAD lägenhet, haha!

Senare ska vi ut till farmor och tvätta! Nu är det snart kris :P Han får vakna först och kanske äta innan vi kör.

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: asa

ibland e det svart att fatta att du e mamma, nar det ibland kanns som igar vi lekte med barbie! haha

saknar dig, Gott nytt ar! halsa familjen bjork och andreason gott nytt ar oxa!

2009-12-31 @ 04:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0