Måndag

God morron!

Idag är det nog kallt ute eftersom det är riktigt kallt i lägenheten, jag gått och frusit nu på morgonkvisten!

Denna natten har lillkillen gått 5 timmar mellan varje mål. Det betyder dock inte att jag sovit hela dom timmarna eftersom jag gått upp när han vatt ledsen i sömnen ;-). Men ändå skönt att slippa gå upp och amma hela tiden!

Snart ska vi iväg till bvc igen. Tanten ger mig bara en massa tidiga tider, jag som kunde sovit nu eftersom Neo precis somnade gott i vaggan. Nästa tid är också tidig men efter de ska jag be om mer normala tider, haha!

Jag gissar på att Neo nu väger runt 4600gram, får se om jag har rätt! Han växer så det knakar tycker jag så det kan vara mer också :-).

Annars står de inte mycket mer i schemat idag. Brossan kommer hit ikväll bara och ska käka och kela lite med sin systerson!
Jag ska försöka städa här hemma också, det ser ut som stryk. Men, sen har vi ju en liten och han går ju först! Vad gör de om man har lite skit i hörnen liksom?! :-P. Men röja undan det värsta kan jag ju faktiskt göra.

Nu ska jag fixa kalufsen en aning och sen vänta in tiden tills vi ska köra!

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0