Måndag

GOD MIDDAG!

Hoppas allt är bra med er där ute? Här e de fint, passar på att skriva några rader medan Neo tar en powernap!

Bvc besöket imorse visade 5250gram och 57,5cm! Inte konstigt att han väger så mycket nu så som han käkar hela tiden, min lille plutt! <3
Lite kul när han skulle vägas, han lyckades kissa ner hela vågen, väggen och sig själv! Och vad gör den lile rackaren? Jo, han bara flinar en massa! Skitunge, hihi!

Idag är vi ensamma hela dagen. Pappa säljer raketer och bomber idag igen :) Jag funderar på att ringa till svärmor och höra om jag kan låna hennes tvättmaskin idag eftersom jag inte fick tvättid förrän 5/1 och jag har två BERG med tvätt...Hon vill säkert kela med Neo hur som helst ;)

Nu ska jag småplocka lite och sen läsa "Vi föräldrar" om jag hinner innan plutten ska ha min uppmärksamhet!

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0