Längtar

Jag längtar tills imorron för då ska jag få komma ut en stund, själv. Jag ska ner på stan och kolla lite i affärer, köpa lite kläder till prinsen och bara vara med mig själv! Jag kommer nog ha Neo i tankarna HELA tiden men jag behöver komma ut och ha lite egentid :) Nu behöver jag inte vara orolig att han helt plötsligt ska bli hungrig eftersom jag vet hur ofta han äter. Plus att ikväll ska vi ge honom ett mål på flaska, blir nog vid 22-tiden och så får vi se vad han tycker om de och skulle han bli hungrig när jag e borta så kan Jocke mata till honom :)

Ikväll blir de mys med Idol och en massa choklad! Jag har köpt en Paradis ask! Skönt att de äntligen är fredag och att Jocke är hemma med oss hela helgen <3

Nu ska vi äta en god middag som jag lagat minsann! Det va inte igår som jag gjorde de, Jocke sköter för det mesta maten!

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0