Julshopping

Nu har både Stefan, Annika och Challe vatt här en stund :-) Annika verkade lite sugen på en liten hon med men får se om hon kan övertala Stefan. Jag tror inte hon lyckas, inte än! ;-)

Promenaden va skön men kall! Klä på er om ni ska ut.

Jocke är hos sin farmor för tillfället och hämtar några flyttlådor som vi ska använda i februari när det blir flytt till hus! :-D När han kommer tillbaka ska vi förhoppningsvis ut på lite julshopping. Jag har en del klappar som MÅSTE inhandlas! Stressigt nu ju...

Neo har hållt längre mellan målen idag. Han har inte ätit sedan kl 10 och det är snart 4 timmar sedan! Hör att han gnyr lite i vagnen nu så det kanske är dax för en slurk mat?
Inatt skrek han mellan 12 och 02. Jocke tog hand om honom och jag vilade i sängen, kunde såklart inte sova när guldklimpen skriker så! Sen sov han till 6:30 när han fick mat och sen somnade vi om till kl 9! Lång kvar efter de i sängen och mös till halv 10 så jag har minsann fått lite sovmorron idag! Me like :-D.

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0