Julklappsspel

GOD EFTERMIDDAG!

Neo och jag är ensamma hemma idag. Pappa Jocke är och säljer fyrverkerier med på sin fars firma. Jocke och hans pappa har ett stort intresse för raketer, bomber och smällare så förra året började de sälja dom också. Hoppas på ett bra försäljningsår iår!

Natten blev lite knas. Neo däckade totalt vid 21 och vakande vid 01, hungrig och sen ville han inte sova minsann. Jocke va uppe med honom till strax efter 03...Sen vaknade han som vanligt vid 7 och skulle käka :)
Ikväll ska vi natta honom kl 22 som vi brukar men ibland ställer ju magen till de så han inte somnar förrän på småtimmarna iaf.

Idag kl 15 kommer Jessi o Karro hit för lite glögg, pepparkakor och julklappsspel! Vi har inte träffats på säkert 2 månader så de har ännu inte träffat Neo. Tiden springer som bara den, imorron är han 6 veckor redan! :O

Han sitter nu och har hicka. Ibland är det en massa pip och gnäll när hickan kommer men inte nu. Den kanske inte är så intensiv och jobbig denna gången. Han har nog hicka säkert 3 gånger varje dag iaf! Jobbigt!

Nu ska jag stoppa i mig en matbit, är inte så hungrig egentligen för jag åt inte frulle förrän kl 11 men måste ha mat i magen ändå. Man måste käka ordentligt när man ammar ;)

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0