Julkläder!





Idag kunde jag shoppa lite medans Neo va hos farmor (som han totalt bajsade ner för den delen!) och jag kom hem med en juloutfit! Toppen kostade 199:- och de slimmade, lite glansiga jeansen 499:-. Helnöjd måste jag säga! Så längesen jag shoppade något klädesplagg till mig själv och nu är de så kul eftersom magen är borta ;-)

Jag fick fixat Jockes julklapp också! Den kostade typ ingenting men det är tanken som räknas och här ligger det MYCKET tanke bakom och han kommer älska den! Jag tror jag vet vad jag kommer få av honom iaf. Jag tänkte köpa en klocka på Ur&Penn men hejdade mig och pikade till Jocke att jag önskade mig en sån i julklapp! Så jag är ganska säker på att jag kommer få den. Perfekt, då får jag ju vad jag vill ha! :-)

Nu ska jag joina grabbarna i köket. Ikväll blir det mozzarellafylld fläskytterfilé med jumbo-pommes! :-D

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0