Julkänslor

Jag har läst och hört många säga "det är snö och vitt ute men jag har inga julkänslor men de kanske kommer". Jag känner precis likadant! Jag håller just nu på att slå in de sista klapparna men ändå, nada julkänsla. Jag tänkte att jag skulle ställa mig sen och göra lite julgodis och se om de där härliga, varma, sköna julkänslorna infinner sig. Hoppas!

En annan sak. Min lille son har i stort sett vatt vaken sedan kl 7:15 imorse och omg vad trött han är nu. Det är en massa pip från hans sida nu. Övertröttheten har tagit över! Han har kasnke slumrat till i 15 minuter i två omgångar! Detta kan ju iofs bero på en god natts sömn. Han somnade vid strax innan 21 och 22:30 väckte jag stackaren för att ge honom mat, han somnade igen en kvart senare och sov som en gris till 02:30 när han blev hungrig och somnade om igen 03. Och sen vaknade han som sagt 07:15 imorse :) Skönt att han sover på natten men mindre kul med en övertrött och kinkig liten kille. Sneglar på honom i sittern nu och det ser ut som om han sover men han e lurig :P Vipps, så är han vaken igen, hihi!



Har DU julkänslor?!

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0