Julgrans shopping!

Idag ska vi bege oss ut och köpa en ny julgran som vi förhoppningsvis kan sätta upp och pynta redan idag. Neo ska bara vakna och äta först. Jag tror att han är lite dålig, förkyld kanske. Han hostar ibland och på natten är han en aningen täppt i näsan och hans ögon är lite glansiga som ögon brukar vara när man är förkyld. Han har dock ingen feber vilket är skönt! Jag vill verkligen inte att han ska bli sjuk nu när han är så liten...

Hemmet ser ut som stryk också! MÅSTE städa idag eller imorron. Vi ska ha visning här på måndag så vi har inget val. Allt hemmafix har liksom kommit lite i skym undan sedan Neo kom :-)

Igårkväll hade älsklingen lite ont i magen igen. Stackaren, han skrek sig hungrig :-(. Jag ger honom droppar varje kväll nu så vi får se om det hjälper. Slutade med dom ett tag innan eftersom han inte hade ont. Nu när han ska ha i sig d-vitaminer så ger jag honom magdropparna samtidigt :-).

Nä, disken i köket ger mig ångest! Måste fixa.

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0