Jag har sovit!

Gud vilken skön natt! Igår fick Neo första målet på flaska och de gick fint. Så inatt gick pappa upp vid 5-tiden och matade! Jag va uppe en timme med honom och ammade men resten av natten har jag sovit! Kan knappt tro att de e sant ;)

Neo fick magdroppar i maten igår också och han fick faktiskt ingen skrikattack igår och om de beror på dropparna eller inte de återstår att se. Hoppas att han kan slippa magont, vem gillar att ha knip i magen liksom?




Här kommer bilder på kläderna jag shoppade till lillen igår!


Såhär fina ska vi va i jul! <3 H&M 129:-

H&M 149:-

Cool body från Kappahl 99:- och ett bar byxor
69:50:-.

Pyjamas/overall från
H&M 129:-

En liten t-shirt från
Kappahl 29:90:-

Hur kul e de inte att handla en massa söta bebiskläder? Jag skulle kunna shoppa till Neo varje dag, hehe! Nu växer han ju så de knakar så mer kläder behövs. Storlek 50 är en aningen litet nu så de mesta har han 56 i just nu :)

Idag ska jag se om jag kan dra med Jocke ut på Familia och sen kanske vi kan hälsa på Neos farmor o farfar när vi ändå e i Hyllinge. Jag vet att farmor inte kan få nog av sitt barnbarn! :)

Men först måste de båda vakna, de ligger inne i sängen och sover som stockar! När jag låg där sov de minsann inte men sen lämnade jag dom i 10 minuter och när jag kommer tillbaka sover de som grisar :P Neo somnar alltid med sin pappa! Så, när de vaknar ska Neo ha mat och badas och sen kanske vi kan komma iväg? :)

Vad hittar NI på med idag?

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Katarina

Gud va skönt!!! :D

2009-12-06 @ 13:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0