Fredag!

Äntligen fredag igen! Veckorna går av bara farten! Nu har vi ännu en myshelg framför oss med en massa Neo mys :) Skönt när pappa e hemma också ju.

Ikväll är de Idolfinal och jag tror som alla andra att Erik tar hem hela skiten, eller vad tror ni?
Calle är superduktig och är den som utvecklats mest under hela Idolsäsongen men Erik är en superstjärna och har vatt från början och jag blir förvånad om Calle lyckas slå honom. Men man vet aldrig, än är de inte slut!





Idag blir det visning av lägenheten, hon som skulle kolla igår kunde inte så 14:30 får jag inte vara hemma.
Jag funderar på att ringa Jockes mamma igen och höra om vi kan komma ut, idag igen! Om hon är hemma säger hon nog inte nej ;) Jag skulle behöva fixa Jockes julklapp så ska se om hon kan passa Neo medan jag kör till Familia. Det är ju bara 2 veckor kvar tills julafton så de börjar bli lite brådis!

Neo hade en skriktimme mellan 12 och 01 igår och somnade sen gott i vaggan och vaknade vid 5 tiden och ville ha mat. Han sover nog så länge bara för att han skrikit sig trött vilket inte är den rätta anledningen till att sova länge...Men skönt att han gör de så jag får sova ut lite. Inatt har jag sovit så det räcker. Kvinnan är fantastisk! :) Hur kan man klara sig på enbart 3 timmars sammanhängade sömn på 4 veckor liksom?! Det skulle en man aldrig klara, eller hur? ;)

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0