En dag med snö!

Jag skulle ha fotat snön vi har här men det har inte blivit av. Hoppas att de ligger kvar tills imorron :-).

Tog en promenad med Jocke och hans mamma innan och satan va kallt de va om benen, ansiket och fötterna! V har haft -6 grader idag vilket nog är det lägsta för denna säsongen! Mysigt är det dock och jag hoppas att denna julafton kan bli vit!

Nu vaknar nog lillen snart. Han är knepig, har käkat varannan timme idag och nu helt plötsligt har det gått 4 timmar! Ja men tjena, lätt o veta när han ska käka ju! :-P. Därför blir det inte att man planerar längre utflykter än eftersom jag inte gärna vill sätta mig och amma var som helst i dessa influsensa tider.

Jag klickade förresten precis hem 2 stycken toppar från rean på H&M! En av dessa hoppas jag kan funka till nyår. Det blir ingen klänning i år eftersom jag ammar och jag vill att det ska vara lätt att slänga fram tutten! ;-). Det blir de ju liksom inte med en klänning. Jag vill ju inte behöva dra upp hela skiten över brösten så man sitter och visar ALLT inklusive trosorna, haha!

Nu ska jag slå mig ner i svärmors soffa och mysa lite tills lillkillen vaknar och ska utfodras! :-)


Har ni snö där ni är?



//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: josephine

Vi har snö Ida både här hemma i Ödåkra och massvis vid jobb i Danmark!



Söt din lilla kille är :)



Kram på er

2009-12-18 @ 00:09:09
Postat av: åsa

hejsan vännen, låter mysigt med snö. vill jag med. men har e det bara molnigt helt plötsligt och ganska kallt... men ganska menar jag man kan nte gå i t-shirt och kanske 15 grader... älskar dig!

2009-12-18 @ 03:47:04
URL: http://ozera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0