Det blev av ändå!

Jodå, jag kunde minsann komma ner till stan idag ändå, Jockes farmor behövde bara hjälp en stund på förmiddagen med flytten :)
Jag har köpt en massa fina kläder till Neo som ni ska få se senare, jag ska bara tvätta allt först. Det blev bla en supersöt tomtedräkt med luva! Han kommer bli sååå fin <3

Magdropparna är också inhandlade så vi får se hur de funkar. Jag ska ge honom dom i maten på flaska nu vid 16-tiden. Det blev inte att vi gav flaskan igår utan de får bli premiär nu i eftermiddag. Lite nervös e jag att han inte vill ha tutten sen men vi får prova oss fram.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan tills killen vaknar och de e dax för food!

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0