Dagens utflykt

Vi begav oss ut till Familia i Hyllinge för att kolla klappar. Jag hittade vad jag skulle och är nu KLAR! Wonderful, nu kan man bara sätta sig ner och njuta av julen :)

Ute på köpcentrat träffade vi Ida, Johan och Thea. Johan är en som jag jobbat med tidigare och Ida är hans sambo och Thea deras dotter. Thea har redan hunnit bli 3 år, snart 4 år! Jag trodde inte mina ögon när jag såg henne, hon va typ bebis när jag träffade henne sist. Snart är det samma för oss. Neo springer runt här och leker och busar med mamma och pappa <3

Efter shoppingen konstaterade vi att vi nog inte orkar laga mat idag så vi körde inom Max på vägen hem och köpte varsin sallad.



Jag hittade denna tröjan på Cassels. Jag provade den när jag kom hem och gillade den men Jocke tyckte inte den satt snyggt...så får se om jag behåller den.



Jocke, jag och Neo i bilen. Neo sover som en gris såklart!





Jag tittar fundersamt på all snö som faller!




Nu ska vi mysa med vaniljglass och apelsinglögg! <3

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0