Då va denna dagen slut men julen fortsätter!

Vi har haft en underbar julafton! Vi började vid middagstid hos mina föräldrar med god mat o givetvis Kalle kl 15! Vad vore julen utan Kalle?! Efter de va de dax för julklapparna att öppnas och Neo fick såklart mest! :) Sen va de dax att säga adjö o åka vidare till Jockes familj. Väl där blev det mer mat, gröt o julklappsspel o sen julklappsutdelning. Sammanfattningsvis så har vi haft det underbart idag. Neo har vatt ledsen några hänger men inget konstigt, gårdagen va värre med skik nästan hela tiden. Så, imorron är det dags för mer skoj! Det blir julefest hos Jocks mamma o pappa o det är alltid SKIT kul! Då blir det mer julklappsspel, mat o sprit. Inte så mycket sprit för min del dock men ett glas vin efter ammningen gör inget, jag har dubbelkollat med bvc, haha ;) Nä, nu ska vi snart nanna om lillen kan somna snart. Ögonlocken är ganska tunga! Sov gott alla o hoppas ni haft en fin julafton! //Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: Charlotte

hej hjärtat! Förlåt att jag inte kom med julblomman igår men jag hann tyvrr inte och sen skulle ni iväg också... Ni får blomman en annan dag om det går bra?? Måste träffas snart ju. Var mega längesen nu. Pussen!!

2009-12-25 @ 01:16:29
URL: http://mizzsweet.blogg.se/
Postat av: en kina ven!

God jul. saknar er!

2009-12-26 @ 05:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0