Annandag jul

GOD EFTERMIDDAG!

Hur har ni det idag? Själv har jag, Neo och Neos farmor en slappedag framför tvn. Svärmor är nog liiite bakis idag, hihi! Pappa Jocke är ute och tampas med alla andra på mellandagsrean vilket jag verkligen inte hade någon lust med! Han ringde för en stund sedan och sa att köerna va enorma, glad att jag inte hakade på! ;)

 

Igårkväll hade min ängel såå ont i magen. Han kom inte till ro förrän strax efter 12 efter att ha skrikit i nästan 2 timmar. Det va kanske all julmat som ställde till det för honom. Man känner sig ju en aningen skyldig...

 

Nu ska jag gå upp till Neo och Maysan och fortsätta slappa! :D

 

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0