16 and pregnant

GOD KVÄLL!

Allt bra med er ikväll? Här hemma har vi det fint. Har ätit en god middag som jag och Jocke båda lagat, inte tillsammans utan jag gjorde en del medan Jocke tog hand om Neo och han gjorde sin del när jag ammade! Teamwork kallar man det, hihi! Det blev nörfärsbiffar med potatiskrisps och bearnaisesås, mums!

Jessica och Karro va förbli här idag och klapparna blev spelade om. Karro hade med sin brorsdotter June också på 1½ år och så himla go hon va. Gick runt här hemma och lufsade. Då och då kom hon med saker hon hittat runtomkring i lägenheten, haha! Jag hittade henne också i vaggan en gång och fick hjälpa henne ur den eftersom den gungar så kunde hon inte komma ur själv ;) Mysigt med ett stort barn, lite skillnad från min lille plutt!

Nu va de då meningen att Jocke skulle badat Neo men han hann somna medans Jocke va på dass! Så, sover han inte för länge kan vi bada honom lite senare. Fast klockan är ju ändå 20:15...så vi får se.

Jag hade tänkt mysa med Jocke i soffan nu men han satte på sitt PS3...hmm, ska jag bara titta på? Nä, tror inte de. Jag sa nog se till att han stänger av de, haha!




Jag zappade förresten på tvn precis och hamnade på MTV där dom visade "16 and pregnant". Denna gången skulle mamman adoptera bort barnet och det blev väldigt känslosamt. Jag började naturligtvis böla som en gris! Jag tittade på Neo och gosade in mig i hans underbara kinder och sa hur mycket jag älskar honom medans tårarna rann (ner på hans kinder, hehe) och sa att jag aldrig skulle kunna leva utan honom. Han är min LYCKA.

<3



//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0