Uppdatering

I söndags hade jag och sambon kalas för att fira våra födelsedagar och vi fick MASSOR av fina presenter. Massor som passar bra nu när det är en liten mini Björk på gång! :) Pengar rullade de in riktigt mycket av vilket är de vi kommer ha mest avändning för! Vi tackar alla som firade med oss! :)

Imorron har jag tid hos barnmorskan igen och jag ska sätta mig o skriva en lista på frågor jag har. För förra gången kom jag inte på nått alls men när man väl kommit hem och hade haft tid att fundera ploppade de upp en massa saker. Varför är de alltid så...? Så - nu ska jag skriva ner allt på en lapp innan jag ska dit! :)

7 kg har jag gått upp hittills och efter vad jag har läst mig till så är de normalt. Mellan 7-10 kg har man i regel ökat fram till denna veckan (25).
Jag har gått upp en till två storlekar i kläder, från 36 till 38/40 och från S till M (när jag köper vanliga kläder då och inte mammakläder)

Tog en shoppingtur med vännen Åsa igår och jag hittade en massa (bra) kläder. En rikigt lyckad shoppingtur! Ett mammaplagg blev de: ett par leggins i jeans stretch. Utöver de en kofta, ett linne, en tunika och en klänning som jag ska ha på Jockes kusins bröllop den 29 augusti (som jag letat!) och ett par skor till den! Ni får se klänningen efter den 29:onde ;) Det bästa av allt är att den va på rea! Nedsatt från 599kr till 199kr på MQ! Ett rikigt kap om du frågar mig! :D

UTE ÄR DE:


//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0