Tack Nettan

Tack Nettan för att du stack mig i armen! Visserligen är det de du gör hela dagarna o inte konstigt att du kan de då men jag tycker ändå att du gjorde en superinsats! ;) Så - blodprovet gick bra! Det ÄR barnmorskorna som är kassa, INTE jag som är "svårsucken". Nu vet jag att om någon börjar sticka som en galning i mina armar igen så ska jag säga ifrån o tala om hur kassa de är. Nu vet jag att jag är lätt att ta prov på...Jag ska inte behöva ha ont eller få feta blåmärken...Då återvänder jag hellre till Nettan - då vet jag att jag överlever! ;) haha

//Babymom - Ida

Kommentarer
Postat av: nettan

hahah det är rätt ;D bara på dem. efterblivna barnmorskor och sköterskor på alla cp centraler runt om i hbg. vi får såååå många "svår" stuckna som får sitta i vår cp långa kö och vänta, helt i onödan. de är så KASSA ;D hihih. hoppas allt är bra med magen :) och dig också förståss ;D

2009-08-14 @ 20:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0