Som man förändras...

Det är mycket som händer med en när man blir/är gravid. Jag satt för några timmar sedan och tittade på en massa foton på datorn och där finns en massa från innan jag blev gravid. Som jag har förändrats! Jag trodde inte de va så stor skillnad, bara att magen va större...men nej, det är mycket mer än den som är större...Jag är inte tjock nu bara tjockare...Hoppas att jag inte hamnar i "fällan" och förblir "större" än innan. Jag ska kämpa för att se ut som jag gjorde innan (om de behövs, återstår att de efter förlossning).

Nu har jag 12 veckor kvar till förlossning...herregud, vart tog tiden vägen? Ska hela livet gå lika fort? Tur att man lever länge(förhoppningsvis!). Jag ska försöka att njuta av denna sista tiden innan bebisen kommer. Alla som har barn säger att de blev så uppslukade av att de ville att bebisen skulle komma ut NU att de glömde att njuta! Till er, jag lovar att jag ska (försöka) ta vara på tiden!

Jag va för en och en halv vecka sedan på Ge-Kås i Ullared med en kompis och shoppade lite. Så mycket gulliga bebiskläder de har! Det mesta är uppdelat i blått och rosa så de fanns inte så mycket "neutralt" så de blev inte så mycket handlande till bebben denna gången. Fick tag i en body, en haklapp och en snuttefilt :) Inget galet handlande alltså! ;)

Ha en trevlig kväll!

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0