Mammas födelsedag!

Även om de va mamma som fyllde år igår så va de jag som fick mest presenter! (inte mamma emot dock) ;)


Ett varmt mysigt set med byxa, tröja, mössor och ett par "loofers"!

En vit body från Polarn o. Pyret! (från tant Challe)

Här har vi mina första blöjor...och de har Disney motiv!! Sånt gillar vi :D Pekbok så jag kan peka på vad jag vill ha o äta! Super :D Och sist men inte minst, nappisarna! Tack tant Jessica, tant Karro, Simon och Jonte för dessa fina sakerna! De kommer komma väl till användning!


Tack för mysig kväll igår vänner!

//Babymom - Ida


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack själv! :)

2009-08-02 @ 19:02:21
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0