Ett litet fall

Igår hände något som gjorde mig ganska rädd. Vi var hemma hos min sambos föräldrar och jag satt på ett vad jag ansåg stadigt bord. Helt plötsligt gav bordet vika och knäcktes på mitten (!) och jag kunde bara hänga med ner i fallet. Det enda jag hann tänka på var bebisen i magen. Som tur va hände inget med de lilla livet utan mamma tog hela smällen med ömma punkter på ryggen och armarna. Jag trodde att jag skulle ha jätteont i ryggen idag för de kändes inte vidare bra igår men de va ingen fara :) Jag kunde jobba på som vanligt!
Men jag blev allt lite skraj...min sambo och hans mamma likaså. Det kunde gått värre! Nu hade vi tur.

Imorron går vi in i vecka 26! Spännande!

//Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0