Bodys!

Jag har skapat ett stort intresse för "bodys": det ultimata plagget för en liten bebis! Finns i så många olika stilar och modeller och här är några söta jag hittat på oiidesign.se.


En könsneutral body för 139:-

Denna är en favorit för den har inte de där vanliga "bebis-gulle-gull-mönstret". Den kan både en flicka och en pojke ha. Den är "happy", i like! Pris: 225:-

Sååå sött! Priset är dock i högsta laget, 239:-. Känns inte som om jag skulle vilja betala så mycket för en body även om den är himla söt...

Kommer jag kunna hålla vad jag sagt innan? Om att INTE köpa för mycket saker innan bebben kommer? Jag trodde inte de skulle vara såå svårt att hålla sig men åhhh, de finns ju så många söta saker!! ;)

//Babymom - Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0