Hjärtslag!

Idag va jag som sagt hos barnmorskan och allt gick bra! Hungrig som bara den va jag när Challe och jag skulle bruncha på Ebba's fik!

Barnmorskan och jag passade på att boka lite nya tider. Vecka 20-21 blir nästa besök. Innan de är de ju ultraljud! Så spännande!
Idag fick jag höra något som är minst lika spännane...hjärtslag!! Hon frågade mig om jag ville testa att höra hjärtslagen men att de inte va säkert att man kunde höra dom såhär tidigt så jag sa "Visst vill jag prova de". Och visst hördes dom TYDLIGT! Hon sa att de lät jättebra. Snabba och fina slag. Barnet har en puls på ca 160 vilket är jättemycket men helt normalt! Det va en härlig känsla att för första gången höra ett "livstecken". Det varken syns på mig eller känns att jag e gravid så de blev en underbar "bekräftelse"! :D Som jag längtar efter detta barn!

Babymom - Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0