Försöker komma i form

Idag när jag vaknade gick jag ut o powerwalkade i ungefär 45 minuter. Jag måste komma igång med min träning nu när vi snart ska ha en liten, det gör både den och mig gott! Ska släpa mig ner till gymmet snart också och lägga upp ett träningsprogram men de blir nog förr än senare om jag känner mig själv...det är så tråkigt att träna ensam!

Jag och Jocke va ute o gick igårkväll också och då började vi prata om namn till bebisen. Vi har några idéer, som jag inte kommer berätta nu, men man får ju se när den väl kommer ut vad det är för en person. Dels om det är en flicka eller pojke och vilket namn av de vi har diskuterat om passar in. Det kan ju hända att inget namn passar och att de blir ett helt annat! "Men du är ju ingen David, du är ju en Markus!" Man vet inte...:)

//Babymom - Ida 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0