En planerad dag

Idag har vi mycket på schemat vilket är skönt. Tankarna kan skingras en aning...

Vi ska hem till dagmamman som ska passa min Neo imorron så hon kan få lära känna honom lite och sen vidare till kyrkan för att lämna foto och musik...Efter de ska jag till Carro och fixa håret. Ska ha det platt tills imorron...

Carro har sin salong i stan så troligtvis blir det en runda i stan för mig, Neo och Mays efteråt.

Gäller att lägga sig i tid ikväll för att samla styrka inför morgondagen....

Tänker på dig älskling <3



När jag blir redo ska min ring sitta i samma kedja och när Neo blir stor (vuxen) ska han få pappas ring. Kommer nog ett tillfälle där jag känner att "nu är det dax" för Neo att få den.
Min ring kommer jag alltid ha kvar. Skulle aldrig kunna smälta ner varken min eller Jockes ring...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har läst din blogg ett tag och jag beklagar verkligen sorgen! Jag ville bara säga att min pojkväns pappa dog när han var liten och när han tog studenten så fick han sin pappas förlovningsring och har den alltid på sig i ett halsband! Så jag tycker du gör alldeles rätt i att ge Neo den när han blir äldre. Då har han ett minne från sin pappa att alltid bära med sig :)

Styrkekramar till dig och den lille!!

2010-04-15 @ 10:07:42
Postat av: Cathrine

Jag har varit här inne o läst alla dina inlägg sedan den ofattbara olyckan. Jag funderade länge på vad jag skulle skriva men fann inte de rätta orden, men det tror jag ingen gör. Ingen vet ju hur just du känner dig o hur du mår. Tycker att du visar stort mod o en otrolig styrka. Kämpa på för din egen skull o för din son.

Tänker på er!

2010-04-15 @ 13:21:00
Postat av: Katarina- mamma till Evelina och Elias.

Klart du inte ska smälta ner dom!! Tycker det e fint att Neo ska få den. Din ring hamnar där när du är redo. Stressa inte i din sorg. Då slår det kanske bara tillbaka på dig sen. Du kommer alltid sakna Jocke, inte det jag menar. Men jag tror du förstår! Tänker på er! Massa kramar!

2010-04-15 @ 15:20:34
Postat av: caroline

Du är enormt stark och jag tänker på dig ofta. jag är en medmännsika som tycker du e så stark kvinna, din son är jätte fin, har själv en liten dotter.

2010-04-15 @ 17:12:19
Postat av: Rebecca

Lycka till imorgon Ida! Jag hoppas du kan få sova inatt. Stor kram!

2010-04-15 @ 17:23:40
Postat av: susanne

Tänker mycket på er! Är med er i morgon när det är begravning.

Många kramar med styrka och mod

Susanne

2010-04-15 @ 19:49:47
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0