För att skingra tankarna

För att inte bara sitta hemma och stirra på tvn tog vi oss idag ner till Löddeköpinge och Center Syd för att shoppa lite. Jag hittade massor inne på "NewYorker" som nu är min favvobutik. Allt jag provade passade som en smäck så allt fick följa med hem. Vad är pengar i sammanhanget liksom? Neo fick en sparkdräkt från Lindex.

Jocke - du är evigt saknad av mig. Det är inte rättvist att du bara skulle få leva i 22 år. Dock hann du med mer på de 22 åren än vad många hinner på en hel livstid. Jag är så glad att du och jag tillsammans levde livet fullt ut, varje dag. Du kommer ALLTID finnas i mitt hjärta och jag kommer ALLTID älska dig...DIN förevigt.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej Ida

Jag känner inte Dig heller men som så många andra här så läser jag din blogg och blir så ledsen för din och lille Neos skull.

Att mista sin älskade och sitt barns pappa är naturligtvis fruktansvärt.Och att Din Jocke inte fick vara med mer känns så orättvist.Ni verkade ha det så bra.

Det är ingen tröst i nuläget men du kommer att rida ut denna stormen.

Men det tar tid.

Vi är många som tänker på ER och önskar er all Lycka

Kram till dig och din son

En kram också till Jockes föräldrar som mist sin ende son

2010-04-11 @ 18:54:21
Postat av: Anonym

Så söt er lille son är. Kämpa på det kommer att bli lite lättare en dag i taget.

2010-04-11 @ 20:13:35
Postat av: Marlene

Underbart fint!!

2010-04-12 @ 12:22:44
URL: http://lillalene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0